Opleiding | externe partner
Skiërs & snowboarders slimmer bijstaan? Word Ski Mojo expert!

Seminarie indoorpiste Antwerpen op 23 oktober 2025 | 13h - 18h

Maak kennis met de Ski/Snowboard Mojo: een revolutionair concept dat je als osteopaat toelaat skiërs en snowboarders beter te ondersteunen. Met: minder belasting op gewrichten, meer uithouding, minder blessures én sneller herstel. Klinkt als magie? Met het Ski Mojo exoskelet maak je het écht waar. 

En met de opleiding van Osteopaat Vlaanderen krijg je het helemaal in de vingers. Je krijgt inzicht in de werking van de Ski Mojo en leert je hoe je patiënten optimaal kunt begeleiden bij het gebruik. Met een hands-on training op een indoor-skipiste in Antwerpen slalom je tussen theorie en praktijk. En na een test aan het einde van de dag mag je jezelf “Gecertificeerd Ski Mojo expert” noemen. 

Je krijgt een antwoord op vragen zoals:

  • Hoe werkt de Ski Mojo en voor wie is het geschikt?
  • Op welke manier ondersteunt het exoskelet skiërs en snowboarders?
  • Hoe kan de Ski Mojo preventief gewrichtsklachten helpen voorkomen?
  • Welke rol speelt de Ski Mojo bij revalidatie en blessurepreventie?
  • Hoe geef je patiënten heldere instructies en adviezen over het gebruik?
  • Wat zijn de voordelen van de Ski Mojo voor uithoudingsvermogen en skitechniek?

Wat mag je verwachten in de korte opleiding?

  • Een diepgaand inzicht in de technologie en werking van de Ski Mojo.
  • Praktische oefeningen, zowel in een praktijkomgeving als op de indoor piste.
  • Instructies om patiënten optimaal te begeleiden en te adviseren.
  • Toepassing van de Ski Mojo bij blessurepreventie en prestatieverbetering.
  • Een testmoment om je kennis en vaardigheden te toetsen.

Wat mag je verwachten na de opleiding?

  • Certificering als officiële Ski Mojo Expert na een geslaagd examen.  We motiveren je als expert naar wintersporters.
  • Lidmaatschap van ons affiliate program (je krijgt een stukje return als motivator van dit exekeleton) & kortingscode voor je eerste aankoop
  • Support van ons team in het uitvoeren van je expertise zowel administratief als technisch 

Praktisch?

We ontvangen je op locatie in SnowWorld Antwerpen en voorzien de opleiding in theorie & praktijk, skipas 4h & een parkingticket bij aankomst. Ter plaatse kan je alle materiaal huren (outfit, ski/snowboard en helm) of zelf meebrengen, natuurlijk.

De Ski/Snowboard Mojo zullen wij voor jou voorzien

Prijs opleiding is 250 euro pp. Dat is all in. Enkel je skibotten, ski's of Snowboard dien je ter plaatse te huren aan 18,5 euro voor een namiddag. Voor geassocieerde leden van Osteopaat Vlaanderen passen we de 20% toe. Het te betalen bedrag is 200 euro. 

We hebben zowel SKI MOJO's als SNOWBOARD MOJO's in het praktische deel van deze opleiding. Ben je geen osteopaat maar wel begaan met de gezondheid van mensen, dan ben je ook absoluut welkom! Registreer je snel voor de opleiding hieronder.

Startdatum
Lesmomenten
13h - 18h | Theorie & Praktijk
Trainer
Nicolas Vergauwen
Opleidingspartner
The Practice Academy
Locatie
Snow World Antwerpen
Moerelei 123, 2610 Antwerpen
https://www.snowworld.com/antwerpen/nl

Voor geassocieerde leden van Osteopaat Vlaanderen passen we de 20% toe. Het te betalen bedrag is 200 euro.
Prijs
250 €
Labels
1-dag cursus
social event
Osteopaat Vlaanderen (eigen aanbod)
Doelgroep
Senioren
Sporters
Lichaamsregio
Lage rug en Bekken
Inschrijvingsformulier
Persoonlijke informatie
Geef de naam van de onderneming mee waarop we morgen factureren. 
Laat ons weten welke je ondernemingsnummer is. We maken je een factuur op voor deze opleiding
Details Ski/Snowboard Mojo gebruiker
Weetje : er zijn 3 verschillende types SKI-MOJO, in functie van het gewicht. 
Geef je ski/snowboard-level mee
Heb je fysieke klachten?
Additionele informatie
Algemene voorwaarden

1.    Onderhavige voorwaarden maken integraal deel uit van de overeenkomst, met uitsluiting van de eigen voorwaarden van de osteopaat. Er kan alleen schriftelijk van worden afgeweken. De osteopaat erkent uitdrukkelijk deze voorwaarden gelezen te hebben en ze integraal en zonder voorbehoud goed te keuren.

2.    Hoewel OSTEOPAAT VLAANDEREN BV er alles aan doet de vermeldingen op de website correct voor te stellen, kan het uitzonderlijk toch voorkomen dat bepaalde gegevens fouten bevatten. Indien een vermelding op de website een kennelijke vergissing bevat, behoudt OSTEOPAAT VLAANDEREN BV zich het recht voor om eventuele orders die op basis van die kennelijke vergissing tot stand zijn gekomen, te annuleren zonder enige schadevergoeding verschuldigd te zijn.

3.    De gegevens die de osteopaat ingeeft bij het plaatsen van orders, worden beheerst door de algemene privacy-bepalingen van OSTEOPAAT VLAANDEREN BV. De osteopaat is verantwoordelijk voor het correct doorgeven van zijn/haar gegevens, alsook van wijzigingen aan deze gegevens. OSTEOPAAT VLAANDEREN BV kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het gebruik van gegevens die door de klant gewijzigd werden, maar niet aan OSTEOPAAT VLAANDEREN BV werden doorgegeven.

4.    De prijzen zoals vermeld op de website worden opgegeven in EURO en zijn inclusief/exclusief BTW (schrappen wat niet past) en gelden inclusief/exclusief(schrappen wat niet past levering, vervoer en verzekeringskosten. Elke verhoging van het BTW-tarief in de periode tussen de bestelling en de levering valt ten laste van de koper. De kosten voor vervoer, levering en verzekering vallen ten laste van de koper. De prijzen zijn gebaseerd op de op dat moment geldende uurlonen en aankoopprijzen, en kunnen in dezelfde verhouding aangepast worden ingeval van wijziging daarvan. De bewijslast van de prijsstijging ligt bij OSTEOPAAT VLAANDEREN BV. De opgegeven prijzen kunnen aangepast worden volgens de formule, waarbij de verhouding wordt berekend tussen de inkoopprijs op het moment van de bestelling en de inkoopprijs op het moment van de levering.

5.    OSTEOPAAT VLAANDEREN BV stelt alles in het werk om bestelde goederen en/of diensten binnen de snelst mogelijke termijn te leveren. Dit betreft een middelenverbintenis in hoofde van OSTEOPAAT VLAANDEREN BV. In uitzonderlijke gevallen kan het voorvallen dat van deze leveringstermijn moet worden afgeweken door redenen waar OSTEOPAAT VLAANDEREN BV geen vat op heeft. In dergelijke gevallen kan OSTEOPAAT VLAANDEREN BV niet aansprakelijk gesteld worden voor laattijdige levering. Enige leveringstermijn vermeld bij de bestelling is dan ook indicatief.

6.    Bij de bestelling van goederen ligt het risico voor verlies, diefstal of beschadiging tijdens het transport uitsluitend bij de osteopaat, tenzij uitdrukkelijk anders bepaald. De eigendom van bestelde goederen gaat slechts over op de osteopaat van zodra het volledige factuurbedrag werd betaald. De osteopaat dient de goederen te gebruiken voor het doel waarvoor ze bestemd zijn. OSTEOPAAT VLAANDEREN BV is niet aansprakelijk voor schade aan de osteopaat of aan derden die voortvloeien uit een verkeerd gebruik van geleverde goederen. De koper die ten onrechte weigert de aangeboden goederen in ontvangst te nemen of af te halen dient de daaruit voortvloeiende kosten, zoals bvb. opslagkosten en vervoerskosten, te betalen, ongeacht de andere vergoedingen zoals de afgesproken prijs, de intresten en forfaitaire verhoging die aan OSTEOPAAT VLAANDEREN BV toekomen.

7.    De koper hoort de goederen onmiddellijk in ontvangst te nemen en na te zien. Klachten dienen bij aangetekend schrijven te worden gesignaleerd aan OSTEOPAAT VLAANDEREN BV binnen 8 dagen na levering (vervaltermijn). Verborgen gebreken kunnen slechts tot vergoeding aanleiding geven indien zijn met bekwame spoed zijn opgespoord en binnen 8 dagen worden ingediend bij aangetekend schrijven en de goederen inmiddels niet in behandeling werden genomen of werden verwerkt. Een eventuele vergoeding zal de prijs van de goederen niet overschrijden. De goederen worden gewaarborgd voor verborgen gebreken gedurende … maanden vanaf de levering, onder de hierna vermeld voorwaarden. Onder verborgen gebreken worden de gebreken verstaan die het product in belangrijke mate ongeschikt maken voor het normale gebruik ervan of voor het gebruik waartoe het uitdrukkelijk bestemd was. De proceduretermijn voor het instellen van een vordering op basis van verborgen gebreken verstrijkt na het verloop van een korte termijn van 3 maanden nadat het verborgen gebrek werd ontdekt of redelijkerwijze kon ontdekt worden. Onze waarborg beperkt zich alleszins tot het vervangen van het gebrekkige product, voor zover vervanging mogelijk is. Indien vervanging niet mogelijk is, beperkt onze waarborg zich tot terugbetaling van de betaalde prijs en terugname van het gebrekkige product, voor zover dat nog mogelijk is. Zichtbare gebreken of beschadigingen moeten, op straffe van verval, uiterlijk 8 dagen na levering per gemotiveerd aangetekend schrijven worden gemeld. 

8.    Bestellingen kunnen niet geannuleerd worden, tenzij anders bepaald. Wanneer één van de partijen evenwel haar contractuele verplichtingen niet nakomt, heeft de andere partij het recht om, na ingebrekestelling, hetzij haar verplichtingen op te schorten, hetzij de overeenkomst zonder rechterlijke tussenkomst te ontbinden, indien op de ingebrekestelling geen of geen nuttig gevolg wordt gegeven binnen de acht werkdagen.

9.    Alle facturen zijn contant betaalbaar, tenzij anders bepaald. Bij gehele of gedeeltelijke wanbetaling op de vervaldag, zal het openstaande bedrag automatisch en zonder de noodzaak van voorafgaande ingebrekestelling, verhoogd worden met een intrest bedoeld in artikel 5 van de wet van 2 augustus 2002 betreffende de bestrijding van betalingsachterstand bij handelstransacties en een schadevergoeding van 10% op het factuurbedrag (dit laatste met een minimum van 40 euro). 

10.    OSTEOPAAT VLAANDEREN BV behoudt alle intellectuele rechten op de producten en diensten die zij aanbiedt. Op geen enkele manier kan een bestelling van goederen en/of diensten beschouwd worden als een overdracht van deze rechten, tenzij uitdrukkelijk anders bepaald. De naam OSTEOPAAT VLAANDEREN BV en het logo van OSTEOPAAT VLAANDEREN BV zijn eigendom van OSTEOPAAT VLAANDEREN BV. Een bestelling geeft de klant op geen enkele manier het recht de naam of het logo te gebruiken voor om het even welke doeleinden, tenzij dit op voorhand uitdrukkelijk en schriftelijk door OSTEOPAAT VLAANDEREN BV werd toegestaan. Hetzelfde geldt voor de overige woord - en beeldmerken die door OSTEOPAAT VLAANDEREN.BV werden gedeponeerd.

11.    Al onze overeenkomsten worden beheerst door het Belgisch recht. Eventuele geschillen die in het kader van deze overeenkomst rijzen, kunnen enkel voor de rechtbanken van het arrondissement van onze maatschappelijke zetel worden gebracht.

12.    OSTEOPAAT VLAANDEREN BV zal al het redelijke in het werk stellen om het evenement te laten plaatsvinden. Zij zal niet aansprakelijk zijn indien het evenement geheel of gedeeltelijk niet kan plaatsvinden om redenen van overmacht. Ingeval OSTEOPAAT VLAANDEREN BV het evenement niet kan laten doorgaan als gevolg van overmacht, zoals een epidemie of pandemie (bvb. COVID-19 en eventuele nieuwe uitbraken hiervan) en/of dringende overheidsmaatregelen, zal de inschrijving automatisch overgedragen worden naar de nieuwe datum of naar de volgende editie van het evenement. Het voorgaande is eveneens van toepassing indien overmacht, zoals een epidemie of pandemie (bvb. COVID-19 en eventuele nieuwe uitbraken hiervan) de contractuele verbintenissen van OSTEOPAAT VLAANDEREN BV aanzienlijk verzwaren of elk nut van het evenement ontnemen. Bij wijze van voorbeeld zullen volgende situaties in die zin als een overmachtssituatie worden beschouwd (niet-limitatief): ten gevolgen van overheidsmaatregelen wordt het aantal deelnemers van het evenement gelimiteerd – te weinig inschrijvingen door deelnemers – te weinig animo voor het evenement – coronamaatregelen maken dat het houden van het evenement aanzienlijke inspanningen en/of kosten vereisen – door coronamaatregelen kan er geen succesvol evenement plaatsvinden…De osteopaten erkennen dat indien OSTEOPAAT VLAANDEREN BV beslist om het evenement niet te laten doorgaan ten gevolge van voormelde redenen, dit geenszins als een zuivere potestatieve voorwaarde kan worden beschouwd doch afhankelijk is van een externe factor buiten de wil van OSTEOPAAT VLAANDEREN BV om. Als het evenement niet kan plaatsvinden om voormelde redenen zullen de deelnemers hiervan onmiddellijk op de hoogte worden gebracht. OSTEOPAAT VLAANDEREN BV is niet verplicht het ontoerekenbaar en onvoorzienbare karakter van de omstandigheid die overmacht uitmaakt te bewijzen.

13.    De nietigheid of ongeldigheid van een specifieke bepaling van onderhavige algemene voorwaarden heeft niet de nietigheid van de volledige voorwaarden tot gevolg. De nietige bepaling wordt in onderling overleg door de partijen vervangen door een geldige bepaling met dezelfde draagwijdte. Hoe dan ook blijven de bepalingen die door een nietigheid zijn aangetast of ongeldig zouden zijn, bindend voor het gedeelte ervan dat wettelijk toegelaten is.  

Verwerkingsverantwoordelijke

Osteopaat Vlaanderen, Ottergemsesteenweg-Zuid 808 / 132, 9000 Gent

Belanghebbenden

Deze informatie heeft als doel het informeren van de klanten over de AVG naleving.

Categoriëen persoonsgegevens

Volgende categoriën van persoonsgegevens kunnen door ons verwerkt worden, afhankelijk van de relatie die wij met u hebben :

  • Algemene persoonlijke informatie, zoals naam, voornaam, taal, adres, telefoonnummer, emailadres.
  • Informatie die verband houdt met aankopen van goederen en diensten.

Rechtsgrond en gebruik persoonsgegevens

Via toestemming werd de toelating gegeven om de persoonsgegevens te gebruiken voor vermelding op de portaalsite en social media. Tevens werd er toestemming gegeven voor informatieve berichtgeving.

Uw persoonsgegevens worden gebruikt voor de administratieve activeiten, noodzakelijk voor de uitvoering van de contractuele overeenkomst. We gebruiken de gegevens voor volgende activiteiten :

  • Voor de levering van diensten
  • Voor de facturatie van de goederen en diensten
  • Voor het algemeen klantenbeheer
  • Voor de opvolging van de betalingen
  • Voor de boekhoudkundige verwerking

Uw persoonsgegevens worden ook gebruikt voor activiteiten in het kader van ons gerechtvaardigd belang en onze activiteiten. Hierbij zien wij er steeds op toe dat het respect van uw privé-leven bewaard blijft. Bijvoorbeeld:

  • Om u te informeren over onze producten of diensten
  • Om u een newsletter te bezorgen
  • Om u te betrekken bij een marketingactie

Afkomst persoonsgegevens

Uw persoonsgegevens hebben wij rechtstreeks ontvangen van de betrokkenen.

Doorgeven van uw persoonsgegevens aan derden

Uw persoonsgegevens kunnen worden doorgegeven aan onze onderaannemers, wanneer wij op hen beroep doen om namens ons bepaalde diensten uit te voeren. In dergelijk geval kunnen deze derden uw gegevens alleen gebruiken binnen de strikte grenzen van de instructies die zij van ons krijgen. 

Uw persoonsgegevens worden bijvoorbeeld doorgegeven aan:

  • Bevoegde overheden of bij wet bepaalde instanties
  • Transportmaatschappijen

Bewaring persoonsgegevens

Uw persoonsgegevens worden bewaard gedurende de duurtijd van de relatie en nadien gedurende de periode van de wettelijke verjaringstermijnen.

Beveiliging persoonsgegevens

Uw persoonsgegevens worden vertrouwelijk behandeld. We nemen technische en organisatorische maatregelen om de beveiliging van uw persoonsgegevens zo goed mogelijk te garanderen.

Rechten betrokkenen

De patiënt, die zijn identiteit bewijst, heeft het recht vanwege de verantwoordelijke voor de verwerking kennis te krijgen van:  

  • het al dan niet bestaan van verwerkingen van op hem betrekking hebbende gegevens,
  • de doeleinden van deze verwerkingen,
  • de categorieën gegevens waarop deze verwerkingen betrekking hebben,
  • de categorieën ontvangers aan wie de gegevens worden verstrekt,
  • de gegevens zelf die worden verwerkt en alle beschikbare informatie over de oorsprong van die gegevens tenzij de inzage van deze gegevens via de wet van het recht op inzage worden uitgesloten.

Eenieder mag zich kosteloos en zonder enige motivering verzetten tegen het verwerken van gegevens met het oog op direct marketing.

Bovendien heeft elke betrokkene het recht om hetzij op rechtstreekse wijze, hetzij met behulp van een beroepsbeoefenaar in de gezondheidszorg, kennis te krijgen van de persoonsgegevens die betreffende zijn gezondheid worden verwerkt. Deze aanvraag tot inzage of afschrift dient gericht te worden tot de algemene directie.

Indien de betrokkene van mening is dat de bepalingen van dit reglement niet worden nageleefd of andere redenen tot klagen heeft omtrent de bescherming van diens persoonlijke levenssfeer, kan deze zich steeds wenden tot de in §5 vermelde perso(o)n(en) en tot de algemene directie.

Onverminderd alle hierboven opgesomde interne rechts- en verweermiddelen, kan de patiënt zich overeenkomstig de art. 13, 14 en 63 e.v. W.B.P.L. respectievelijk wenden tot de Voorzitter van de Rechtbank  van Eerste Aanleg en tot de Gegevensbeschermingsautoriteit, Hoogstraat 139 – 1000 BRUSSEL

Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.